czwartek, 5 września 2013

Pierwsze zajęcia z Maluchami

Pierwsze zajęcia za nami!!! Serdecznie wszystkim dziękuję za przybycie i wspólną zabawę. Trochę potańczyliśmy, trochę pośpiewaliśmy, trochę poszaleliśmy …. ale przede wszystkim poznaliśmy się!!!Mam nadzieję, że dzieciakom się podobało. Poniżej fotorelacje z zajęć maluchów i starszaków.



 Poznajemy się.

 Adaś z mamą Asią.

 Kacper z mamą Iwoną i bratem Aleksem, ale brat...śpi.

Lijen z mamą Roksaną.

 Julia z babcią Ewą i mamą Dominiką.

 Jest jeszcze Nikola i Sandra z mamą Pauliną. Wojtek z mamą Karoliną, Viktor z mamą Asią i tatą Tomkiem - naszym fotografem, a za chwilę dołączą Pascal i Wiktoria z mamą Aloną.

 Witamy się nóżkami.

 Wita się Wojtek.

 Tańczymy "Mało nas do pieczenia chleba".

 Kogo nam tu jeszcze potrzeba?

Wierszyk z pokazywaniem:

Tu mam nosek jak guziczek
tu mam czoło
tu policzek
Ile mam policzków? Dwa!
A to właśnie jestem Ja!

Lijen nadal tańczy!

Zabawa paluszkowa.

"Biedroneczka"
Biedronka mała robaczki spotkała
Z tym się przywitała
Tego pogłaskała
temu pomachała
Tego zabrać chciała
Z tym się pożegnała
I do nieba poleciała
.

Tunel...
 Wow!!! A teraz tunel...z mam!

 Mamy się naprawdę poświęciły...

 ...dziękujemy!!!

"Kółko graniaste..."

"... A my wszyscy bęć!"

Wiaterek...
...wiaterek...
...wiaterek.
 Zrobię a kuku...

 My też chcemy a kuku...ale to chyba nie tędy?

 o udało się...a kuku!

My też chcemy a kuku!!!
I my!!!
 Viktor ... jeszcze raz a kuku?
Zatańczymy ostatni raz...razem?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz